czwartek, 13 czerwca 2013

Nie pokazałam weekendu!

Kolejny weekend zbliża się małymi kroczkami, a ja Wam jeszcze nie pokazałam poprzedniego.

Nie wiem co się dzieje, ale nie mogę go podczepić tutaj bezpośrednio, więc oto link:


Może to przez pogodę. Chyba zaraz burza będzie bo ćmy za oknem szaleją i google mi pokazuje deszcz. 

Może jutro w pracy uda mi się wkleić film tutaj, ale póki co, musi być tylko link...

* * *
Gdyby pojawił się komunikat, że film nie jest udostępniony na komórki to znalazłam w necie taką poradę:
- otworzyć YouTube z poziomu przeglądarki systemowej,
- przewinąć ekran na sam dół i wybrać opcję Pulpit,
- poczekać na załadowanie desktopowej wersji serwisu, wyszukać interesujący nas materiał i odtworzyć.

Nie mam pojęcia, dlaczego akurat ten filmik nie jest dostępny na komórki i nawet na własnego bloga nie mogę go wrzucić. Podejrzewam, że chodzi o dodany podkład muzyczny :-(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz