wtorek, 4 czerwca 2013

Nasz Dzień Dziecka :-)


6 komentarzy:

  1. O matko jaka ja jestem niefotogeniczna;-)
    Ale filmik boski, tylko pana w niebieskim sweterku brakowało;-)
    Przyznaję Ci Aniu kochana Oskara za scenariusz i reżyserię. No i za muzykę również bo Dido w tle znalazłam;-)
    Musimy to jak najszybciej powtórzyć (z wyjatkiem rozczarowującej wystawy rzecz jasna). ;-)
    Pozdrowienia dla Tych, co na morzu;-)
    Wracajcie szybko, może też załapiecie się na piękny filmik;-)
    PS. Główna aktorka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę udanego weekendu:) żałuję, że nie mogłam być z Wami;/... no a za scenariusz i reżyserię to ZŁOTA PALMA się należy:)

    pozdrawiam autorkę i aktorkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję;-)
    Ale za to, że nie przyjechałaś będziesz musiała ustawić się w kolejce na casting do następnego filmu;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oskara już jednego mam (na czterech łapach), bierzcie więc złotą palmę i w piątek wieczorem urządzimy casting przy jakimś ognisku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oskar ze złotą palmą się zdecydowanie należy:) Kunszt reżysersko-monterski widać od pierwszych sekund. Powiem Ci Aniu że naprawdę świetnie Ci idzie i sporo pracy w to włożyłaś. Filmik pierwsza klasa chociaż nazwał bym go też bezkonkurencyjnym:) Dziękuję za pozdrowienia:) Też wszystkich pozdrawiam:) Reżyserkę, główną aktorkę oraz kandydatkę na aktorkę. Trzymajcie się:)

    OdpowiedzUsuń