czwartek, 4 października 2012

Jadę do pracy!

Temat na dziś - moja droga do pracy :-)
Mapka jest genialna i mówi sama za siebie. Zaznaczyłam nawet trasę :-) Kawał drogi mam w sumie. Jakieś 20 min w samochodzie. I tak uważam, że jest to bardzo komfortowa sytuacja. Jako jedyna mam samochód. Reszta jeździ komunikacją miejską a z tym różnie bywa. Gdańsk jest rozkopany i zakorkowany, autobusy się prawie codziennie spóźniają.

Ale mnie to nie dotyczy :-) Mam swój komplet kluczy do biblioteki i hasło do alarmu. Nie muszę na nikogo czekać. A czasem bywa, że przez pierwsze pół godziny jestem sama bo cała reszta tkwi w korkach.

A to ja w pracy. Ja i smok Obibok. Mamy taką salkę dla dzieci i tam są różne zabawki. Jak nie zapomnę to wezmę aparat do pracy i porobię kilka zdjęć, żebyś mógł zobaczyć bibliotekę.

A to z kolei mój gwóźdź do trumny - najbrzydszy identyfikator, jaki w życiu miałam.

Ale niech już będzie. Kiedyś tam będzie napisane DYREKTOR! :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz