czwartek, 27 grudnia 2012

Mama w książce :-)

Byłyśmy z mamą dzisiaj w Słupsku. W zasadzie to dopiero co wróciłyśmy. Ale mam "newsa" więc szybciutko usiadłam do kompa i... uwaga!

Biblioteka w Słupsku wydała książkę "Fotografia chłopów pomorskich":


Ciocia Lidka dała mamie jeden egzemplarz bo ona miała niemały wpływ na powstanie tej książki - dała dużo zdjęć. Z resztą już na okładce jest babcia Gienia. Nie wiecie na którym zdjęciu? No to już wyjaśniam :-)
Mam nadzieję, że nie zmniejszyłam tych skanów za bardzo dacie radę odczytać podpisy.

Jest też zdjęcie babci z porodówki:

Na kolejnym zdjęciu jest mama i ciocia Lidka:
Mamy też babcię Gienię, jak szła do komunii:
A z ostatnim zdjęciem jest jakiś problem - ciocia dała je i powiedziała, że to dziadek. Dopiero potem przypomniała sobie, że to chyba jednak nie jest dziadek...
No nieważne, nazwisko jest w książce :-)

I jak Wam się podoba? :-)


2 komentarze:

  1. Dla mnie po prostu szok:)! Napisz co tam u Ciebie slychac.

    OdpowiedzUsuń