wtorek, 30 kwietnia 2013

Przygotowania czas zacząć!

Zapomniałam pokazać, co robiłyśmy w ostatnią sobotę. A mianowicie - ja, Kasia i Ola wybrałyśmy się na polowanie na idealną suknię ślubną :-)

Tutaj niezawodne Jury:
A teraz, w zupełnie przypadkowej kolejności, rezultaty naszego polowania - czyli Panna Młoda w niektórych (nie wszystkich) kreacjach:










Suknia ślubna - to naprawdę trudny wybór. Nie zdradzę, przy której sukni Kaśka Powiedziała "To chyba ta!" :-)

Do tego trzeba zdecydować się na buty, welon, biżuterię... O fryzurze i makijażu nawet nie wspomnę. Strasznie dużo zachodu z tym ślubem :-)

Wybrała za to sukienkę na poprawiny - tzn. chyba wybrała :-)


To mi się ona podobała, ale okazało się, że na inne kolory nie ma co liczyć. A świadkowa nie powinna być na biało. Więc będzie dla Kaśki na poprawiny - może zdjęcia tego nie oddają, ale ona jest naprawdę baaaardzo elegancka, pięknie wykończona koronką, ładnie układa się na ciele i w ogóle "miodzio" :-)

Coś czuję, że to dopiero początek przygotowań :-)


4 komentarze:

  1. Nie zdradzaj za dużo bo nie będzie elementu zaskoczenia;) tragiczne mam miny na niektórych zdjęciach:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i publicznie tutaj dziękuje mojemu wielmożnemu JURY za pomoc i krytyczne opinie:)
    DZIĘKI DZIEWCZYNY:):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak jeszcze raz pójdziemy wybierać zorganizowaną grupą, to obawiam się, że przestaną nas wpuszczać do salonów;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczegolnie po filmikacg kreconych ukryta kamera :-)

    OdpowiedzUsuń