sobota, 3 listopada 2012

Jak wyglądasz przy komputerze?

Zastanawiałeś się kiedyś jakie miny robisz przy komputerze?

A robisz, wierz mi na słowo :-)

Ludzie przy komputerze mają niezwykle bogatą mimikę.
Ja wyglądam mniej-więcej tak:


Jak widać pieski też lubią komputery :-)

Ostatnio oglądaliśmy z Michałem jakąś salę weselną. Tam było mnóstwo zdjęć - dekoracji, ustawień stołów i nawet zbliżenia stołu szwedzkiego. I tak sobie gadaliśmy (siedzieliśmy w salonie przy stole) a Atos kręcił się koło nas i próbował zwrócić na siebie uwagę. No bo jak to... ja, Michał, mama i Kaśka i absolutnie nikt się nim nie interesuje. Tak nie może być. Ale im częściej padały "jedzeniowe" słowa tym bardziej niespokojny stawał się pies :-) Aż w końcu zaczęliśmy komentować jedno ze zdjęć, na którym były różne wędliny. Na słowo "kiełbasa" jak na komendę Atos wskoczył mi na kolana, szybko położył łapy na stole i próbował dosięgnąć laptopa z tym "pysznym" zdjęciem :-)

Mama zasugerowała, że on powinien mieć własnego laptopa, będzie sobie oglądał kiełbasę :-)

Czyli jak rzeczywiście kiedyś kupisz sobie nowego laptopa, to wiedz, że kolejka chętnych na starego kompa się wydłużyła :-D

* * *
A poniżej scenka rodzajowa, oczywiście z udziałem komputera :-)

 TATA: Atos, co chcesz pooglądać w Internecie?
ATOS: Hmmm... może kiełbasę?
 TATA: Dobra, znajdę jakąś.
ATOS: A może pójdziesz zobaczyć czy jakaś nie leży w lodówce? :-P

:-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz