wtorek, 23 września 2014

Ostatni łikendzior! :-)

Na początek - wydarzenie ostatniego weekendu, czyli ślub Asi i Marcina :-)

Ja z Katarzyną tuż przed wyjściem. Mama już krzyczała z dołu żebyśmy się pospieszyły więc... szybciutko biegniemy dalej!


Państwo Młodzi przepięknie się prezentowali. Choć w kościele Marcin minę miał nietęgą! :-) Tort pyszny i na zdjęciu rewelacyjnie się prezentuje :-)

Elvis żyje, Marylin Monroe żyje, ale Prosiaczek to już na bank nie żyje!
Mój drink nazywał się "Czar teściowej", walił na glebę jak niejedna teściowa :-)




I poprawiny, na które poszła z nami Michaśka. Co prawda przespała większość imprezy, ale zdążyła zrobić rundkę po sali z jakimś wujkiem, którego wytargała za brodę i wąsy, pouśmiechać się do wszystkich po kolei i generalnie zrobić furorę :-)
Wiozę się pomału! Jak Cleo i Donatan - ciocia mi puszczała taką piosenkę.
I inne piosenki na tym dziwnym urządzeniu, które wygrzebała ze swojej magicznej szuflady pod telewizorem. Jak tylko będę umiała sama chodzić to zaraz zajrzę do tej szuflady bo tam mnóstwo skarbów widziałam godnych uwagi :-)
Krzesełko z Ikei sprawuje się idealnie! Lubie w nim jeść moje zupki, które gotuje mi mama a babcia hoduje warzywka.



Lubię też zbierać grzyby - u nas w lesie jest ich mnóstwo!


Ogniska lubię i ogórki kiszone (to się przekonałam na ostatnim ognisku)!
Na barana lubię siedzieć :-)

Pić flaszkę pod szopką i Atosa też lubię :-)

Tu oglądałam z ciocią ważki na malinach. Co one robiły??






I bardzo lubię czytać gazety. Szczególnie mnie interesują reklamy nowych kolekcji ubrań i butów. Tata! Jak mnie tu czytasz na cioci blogu to ja Ci mówię - Wracaj! Bo mam kilka fajnych łaszków upatrzonych! Ojoj! Trochę się ta gazeta porwała. Widocznie zbyt intensywnie czytałam :-)

Selfie cioci Ani na koniec, a co! Ciocia Mirka powiedziała, że fajne dziewczyny jesteśmy i pięknie wyglądamy. Ja też już niedługo nauczę się cykać sobie fotki bo bardzo mnie interesują telefony :-)













1 komentarz:

  1. Czytam, czytam wszystko jak zawsze:) Juz sie boje tych wszystkich nowych kolekcjii ubran i butow:)

    OdpowiedzUsuń