piątek, 11 kwietnia 2014

Mix z komórki

Skoro już się zalogowałam na tego bloga (którego ostatnio troszkę zaniedbuję) pokażę kilka zdjęć 
z ostatniego miesiąca. Pora zrobić porządki na karcie pamięci w telefonie bo za dużo tego wszystkiego tam mam - po wieki wieków zostanie tylko Michalinka. A reszta precz! :-)

 Piękna Michalinka - kruszynka śpi słodko. Ale jak już otworzy buzię to słychać ją w całym domu :-)

Jestem posiadaczką dwóch storczyków - jeden ma na imię George, drugi wabi się Głupek. 
No i Głupek po jakimś weekendzie jak wróciłam sprawił mi piękną niespodziankę - zakwitł :-) A już myślałam, że z niego nic nie będzie.
Bułki z kminkiem dla Taty!
Zwróćcie uwagę na hasło na kiosku Lotto "Jak wygram, kupię sobie, co tylko zechce żona". Baaardzo mi się podoba i jestem fanką pana z plakatu :-)
A teraz wyobraźcie sobie pięć dorosłych osób upchniętych w tajgerze a do tego niemały pies. Wesoło było :-) Atosław pojechał socjalizować się do Skwierzynki. Niestety z socjalizacji nici. Cała chata ludzi gotowa do powitań z nim, a ten fajtłapa bardziej zainteresowany był zapachami na podwórku - kury, koty i mnóstwo innych fantastycznych zapachów. Za to zabraliśmy go później na przystań w Jamnie w ramach dalszej socjalizacji ale poza postawieniem "podstawki z kościółkiem" nie był niczym zainteresowany... Nic z tego psa nie będzie chyba...


A tu moje towarzystwo przed 6.00 rano. Jak wstaję to zawsze zerkam na termometr. Patrzę, a tam ferajna dzików - 5 ich było, 2 duże i 3 mniejsze. Jak wyszłam na balkon to uciekły, ale jeden był        w ogródku za takim małym płotkiem więc nie mógł łatwo uciec. Chciał - nie chciał, musiał dać się sfotografować :-)

A przed chwilą jak wystawiałam pranie na tenże balkon słyszałam jakąś taką "kościelną muzykę". Myślałam, że to gdzieś zza ściany ale nie... tu koło lasu jakaś procesja musiała iść bo co chwilę sprawdzałam i coraz bardziej ich było słychać.

Chyba jakaś wyższa moc wzywa mnie do spowiedzi. Michalinko, ciocia zrobi to dla Ciebie :-P


:-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz