czwartek, 23 października 2014

Idę, biegnę, lecęeeeee! :-)

Idę, biegnę, lece już jutro. Więc zgrałam wszystko z telefonu, i nawet aparatu (choć to stare jest), zapisałam sobie w kompie to i Wam pokażę :-)

Hę? Co mi z tym telefonem z rana, ciotka no weeeź !!

Michasia za rok podobno w góry się wybiera. Ciocia znalazła dla niej odpowiednie obuwie :-)

Gdańsk potrafi zauroczyć...

Szczególnie po takim ciachu i kawie z koleżanką :-)

W domu też słodkości nie brakuje - kto lubi placki z jabłkami z dżemem truskawkowym ręka do góry! Albo sms do mnie, Waszym zwyczajem :-)


Park Oliwski... uwielbiam o każdej porze roku, dnia i nocy... choć na noc zamykają, bo zabytek niby...

Misiek gdzieś daleko stąd, ale już w drodze do domu :-)

Sobota w pracy... I hate it!!! Ale dzięki sobotom w pracy mam wolne 2 dni i mogę lecieć do UK do Miśki :-)




Aaaaa, Ola, Kasia!!! Nasze BongoSpa dostępne w Auchan!!! Dawno tam nie byłam a tu proszę, jakie zmiany :-)

Taaaaka jestem piękna po tych wszystkich kosmetykach. Lubię selfie :-P

Lubię kolorki na pazurach...

Michasię kocham najmocniej na świecie!!! <3

I jak mówi "No ręce opadają....!!!" :-)

Tę fotkę już pokazywałam ale w ostatnim czasie jest moją ulubioną. Nawet mam ją na tapecie w telefonie a dobrze wiecie, że swój telefon ubóstwiam po prostu... :-)

Cheeseburgery może nie ubóstwiam, ale czasem się zdarzy. Nic nie poradzę na to, że po drodze z pracy mam Lidla, a koło Lidla jest McDonalds... no nic nie poradzę :-)

A tu... gwiazda ostatnich dni.
Poznajcie Mańkę, Marysię. Jak jeszcze urośnie to będzie jak Maniek, Maniutek z Epoki Lodowcowej :-)

Oto Mańka, nowa mieszkanka Skwierzynki :-)

Mańka dostanie koszyk na ganek po Oskarze a ciocia Ania kupi jej kocyk w Ikei. Wszystkie psy lubią kocyki z Ikei więc i Mańka musi, nie ma wyjścia :-)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz